Pytania i odpowiedzi


JAK ZAŁOŻYĆ KONTO W SKLEPIE MARKOBIELAWY.PL?
Możesz założyć konto klikając w prawym górnym rogu w przycisk ZALOGUJ SIĘ, a następnie REJESTRACJA : Zarejestruj się i postępować zgodnie z instrukcją, uzupełniając dane niezbędne do wysyłki zamówienia.

CO ZROBIĆ GDY ZAPOMNIAŁAM/EM HASŁA DO KONTA W SKLEPIE?
Jeśli nie pamiętasz swojego hasła do konta w sklepie markobielawy.pl skorzystaj z przypomnienia hasła, które dostępne jest po kliknięciu w ZALOGUJ SIĘ w prawym górnym rogu ekranu, następnie

W JAKI SPOSÓB NAJLEPIEJ WYBRAĆ ROZMIAR KOSTIUMU?
Dokonaj dokładnych pomiarów:
1. Obwodu pod biustem. Ułóż centymetr tak, aby równo przylegał do ciała. Otrzymany wynik zaokrąglij w dół o 3-5cm. Np. Jeśli Twój wynik to 90cm – wybierz biustonosz o obwodzie 85cm.
2. Obwodu w biuście. Jeśli jesteś posiadaczką większych piersi, zaleca się założenie miękkiego biustonosza, który ułatwi zmierzenie prawidłowego obwodu. Ułóż centymetr tak, aby przechodził przez linię sutków, a następnie odczytaj pomiar.
3. Porównaj swoje wymiary z tabelą rozmiarów dostępną dla każdego modelu kostiumu kąpielowego.

Jeśli masz wątpliwości, jaki rozmiar wybrać, skontaktuj się z nami pod adresem mailowym: sklep@markobielawy.pl lub przez formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie w zakładce informacje.

JAK DŁUGO BĘDĘ OCZEKIWAĆ NA PRZESYŁKĘ?
Produkty wysyłane są w ciągu 24 godzin od chwili złożenia zamówienia za pobraniem lub zaksięgowania płatności za zamówienie z przedpłatą.

JAKA FORMA WYSYŁKI I PŁATNOŚCI JEST NAJSZYBSZA?
Jeśli zależy Ci, aby przesyłka znalazła się u Ciebie jak najszybciej, składając zamówienie, wybierz płatność PayU, PayPal lub pobranie oraz dostawę kurierem DPD. Paczka zostanie wysłana w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, a w przeciągu kolejnych 48 godzin powinna być u Ciebie.

CZY MOGĘ ZMODYFIKOWAĆ LUB ANULOWAĆ MOJE ZAMÓWIENIE?
Jeśli chcesz dokonać zmian w swoim zamówieniu lub całkowicie je anulować - skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem mailowym sklep@markobielawy.pl lub użyj w tym celu formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie w zakładce informacje. Możesz również skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem telefonu: 513 186 393. Nasz dział Obsługi Klienta zrobi wszystko, aby pomóc Ci rozwiązać istniejący problem.

JAK MOGĘ ZWRÓCIĆ TOWAR?
Na zwrot towaru masz 31 dni.
Wydrukuj formularz zwrotu (formularz_zwrotu.pdf), wypełnij go i dołącz do zwracanej przesyłki.

Paczkę prześlij na adres:
VMP Group sp. z o.o.
ul. Zawiła 65E
30-390 Kraków

Po rozpatrzeniu zwrotu, środki finansowe zwrócimy na Twoje konto bankowe w ciągu 14 dni.

JAK MOGĘ WYMIENIĆ TOWAR?
Aby dokonać wymiany produktów:
1. Złóż na naszej sklepowej stronie zamówienie na nowe produkty. W polu „komentarz” wpisz słowo „Wymiana” oraz numer swojego poprzedniego zamówienia.
2. Uzupełnij formularz wymiany dostępny na naszej stronie (formularz_wymiany.pdf).
3. Całość odeślij do nas na adres:

VMP Group sp. z o.o.
ul. Zawiła 65E
30-390 Kraków

Po otrzymaniu przesyłki przeksięgujemy środki finansowe z pierwszego zamówienia na drugie i zostanie ono do Ciebie wysłane. W przypadku nadpłaty lub niedopłaty – nasz dział Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą.

CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ/WYMIENIĆ TYLKO CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA?
Tak. Jeśli chcesz odesłać lub wymienić tylko część zamówienia, zaznacz na formularzu zwrotu lub wymiany, które produkty odsyłasz.

W JAKI SPOSÓB ZAPAKOWAĆ PRZESYŁKĘ DO ZWROTU/WYMIANY?
Przesyłka powinna zostać zabezpieczona tak, aby jej zawartość nie uległa zniszczeniu podczas transportu. Najbezpieczniej odesłać towar w pudełku, w którym go otrzymałaś/eś. Nie odsyłaj produktu w kopercie, nawet bąbelkowej – nie chroni ona dostatecznie produktu i może ulec uszkodzeniu. Odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru, który uległ zniszczeniu podczas transportu w wyniku niewłaściwego zapakowania, spoczywa na kliencie.

CZY MOGĘ OSOBIŚCIE ODEBRAĆ PACZKĘ?
Zamówienie możesz odebrać osobiście w naszym punkcie odbioru w Krakowie. Po otrzymaniu powiadomienia sms, że towar został przygotowany, możesz odebrać go od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16 pod adresem:

VMP Group sp. z o.o.
ul. Zawiła 65E
30-390 Kraków

CO ZROBIĆ JEŚLI OTRZYMAŁAM/EM NIEWŁAŚCIWY TOWAR?
Jeśli w Twojej przesyłce znajduje się niewłaściwy towar, jak najszybciej skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nasi pracownicy zrobią wszystko, aby wyjaśnić tę sytuację. Odeślij do nas błędny produkt, a my zwrócimy Ci koszty, które w związku z tym poniosłaś/eś. Nie zapłacisz także za ponowną wysyłkę zamówienia.

Powrót